lördag, februari 17, 2007

Kändisskvaller

Det här tar emot.... jag känner mig som en dålig och oseriös människa som ens skriver om det här. Och det är just de känslorna som får mig att slutligen skriva. Bekämpa viljan att vara pretantiös och bättre än så här.

Brittny Spears (urk) en artist som jag alltid funnit totalt musikaliskt ointressant, mainstream plastig och fysiskt oatraktiv, har rakat av sig håret. Och helt plötsligt så blir hon aningen snygg. Tycker det är lite intressant med hur ens smak för det normbrytande får en att ändra uppfattning om personers utseende. Sen kan man ju diskutera hur sunt det är att bry sig om utseendet hos nån amerikansk medioker artist över huvudtaget.

Skickar med en länk till en annan blogg, Basin City blues , om det här för jag är alltför pretto för att länka till Expressen (dessutom hycklar jag för jag har länkat till Aftonbladet förut).



Inga ettiketter idag...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är det inte ännu mer pretantiöst att känna dig dålig bara för att du nämner en popartist? ;)

Retas bara. Tack för länkandet!

11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home